onsdag 4 augusti 2010

Ouch... Stackars kille

Hejsan. Jag vet att jag har uppdaterat mig väldigt dåligt. Jag har liksom inte orkat sitta vid datorn... Typ. Har inte haft tid heller. Istället har jag varit ute och haft kul, och sen fick jag utegångs förbud dataförbud mm... Host... Jag ändrade i alla fall på min header. Inte den mest professionella headern, men jag gillart'!


Det går en massa fula rykten om mig just nu. Folk kallar mig hora, av en anledning jag inte har en aning om. Vet i alla fall vem som startade rycktet. Stackarn', han har inget liv :(... Tycker synd om honom. Ett - jag säljer mig inte . Två - jag har haft sex med 4 personer varav 2 av dom har jag varit tillsammans med. Det gör mig varken till hora eller slampa. Skaffa er ett vettigt liv istället för att klaga på andra ;s.

Hursomhelst. Det lär bli mycket uppdatering imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar