måndag 23 augusti 2010

Första skoldagen

Första skoldagen var lite skamlig med tanke på att jag har ett enormt sugmärke på halsen (!) som dessutom värkte. Den var ganska omöjlig att dölja, så efter tio minuter orkade jag inte bry mig längre. De flesta vet ju ändå hur det kan vara när man har kille i den här åldern...
När mamma fick se märket sa hon "Oj! Det kan bli en blodpropp av det där..." . Det hjälptes inte alls mycket. Blev ju bara oroligare. Det gör ju liksom ont när man tar på det :-P
    När jag kom till skolan var Katarina redan där. Sen kom Amanda och Lovisa. Ni skulle sett deras miner haha.
Eftersom högstadiet på Edvardslundsskolan ska börja på Gökstensskolan så var det ganska fullt med folk på skolgården. Dom är ju liksom vana vid att stå ute på skolgården tills dom börjar (?) verkar det som.

Imorgon börjar jag halv 9 och i övermorgon börjar jag 9, slutar dessutom tidigt. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar