fredag 20 augusti 2010

Igår, idag, imorgon

Igår var jag med Steffi. En av mina bästa vänner. Hon sov hos oss inatt för första gången så det blev senare än jag tänkt mig inatt också. Thessa sov nämligen över hos oss när Jennifer fyllde år. Glömde berätta det... Vi var uppe till typ 2 inatt och kvällen innan till 4. Kul att dom sov över!

Idag var jag med min älskling, Adam. Vi var ute för det mesta och snackade och myste :]. Hehe ironiskt nog blev vår första kyss i spö-regnet <3.
       Träffade Steffi och Danne också (hennes kille). Tänkte hänga med dom hem först till Danne men blev inte så, vi gick vidare istället!
Härlig dag med dig idag älskling. Puss :*


Imorgon blir det att vara med min älskling igen. Vi ska vara hos han så det blir tidigt. Hans mamma ska jobba vid 7 så han kommer in till stan då. Får se vad som händer då ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar