torsdag 26 augusti 2010

Jag saknar ju dig!!

Idag har jag bara varit hemma. Har behövt det.

Killen (Adam) svarar inte på sms varje gång och han smsar inte mig, utan jag måste smsa honom först. Nu är det upp till honom om han vill fortsätta träffas eller inte. Jag tänker inte ge efter längre, för varje gång man har kille så är det för det mesta tjejen som får kontakta honom först. Jag är trött på det nu! Är han intresserad så ska väl han också visa intresse, eller? Och när man frågar om man ska träffas och först säger ja, men sen får reda på att jag ska ha med en tjej kompis och skyller på att han inte kan komma pga en storm så kan man faktiskt börja undra lite. Adam gick och var med Viktor precis efter det nämligen...
"Jag har haft skola och läraren tog min mobil", "jag har hjälpt mamma", "jag har ätit" (med mer) = "Jag har ingen tid med dig. Det finns faktiskt viktigare saker att göra!"

1 kommentar:

  1. Killen verkar göra rätt i som inte svarar dig för vem vill ha en elak tjej?!
    Du verkar uppenbarligen inte förstå mina budskap så jag uppskattar om du håller dig borta från min blogg i fortsättningen.

    Klaga någon annanstans!

    SvaraRadera