torsdag 26 augusti 2010

25/8

Exet ;s
Idag var jag med Amanda. Vi träffade Armon och mitt ex Fadi. Det blev ganska pinsamt... Snackade typ inget :$. Det var egentligen meningen att vi skulle få ihop Armon med en kompis, men hon kom aldrig... Så där satt vi fyra och skämdes lite grann. Men det var lugnt ändå.


Emo-trappan
Innan det träffade jag Thessa på stan. Vi satt på "emo-trappan" en stund medan hon rökte, sen köpte hon en glass till sig, som jag fick resten av sen.

Bråk (!)
Mot kvällen mötte jag upp Steffi. Vi gick till henne ett tag och sen drog vi ner till hamnen för hon skulle käka. Självklart var hon tvungen att lägga i salt i min cola så allt föste över. Usch! Fick senare reda på att en gammal kompis till mig kallat mig flot-ko bakom ryggen (betyder att man är en fet ko). Så jag smsade henne och frågade om det stämde. Hon ringde upp mig och var förbannad direkt, så klart. Självklart nekade hon till allt! Om hon inte sagt det varför var hon då så förbannad? Hennes kompis skrek i bakgrunden "FLOT-KO!!" Sen var det dags för henne att snacka. Det blev inte alls trevliga ord där kan jag säga... Klart som f*n att jag blev förbannad tillbaka. Själv är hon ju större än mig så vad har hon att komma med?

Imorgon blir det nog att stanna hemma. Behöver vara hemma lite.

Puss hej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar