fredag 13 augusti 2010

Dagen...

Jag vakna vid 5.30 av att pappa väckte mig. Vi skulle till hans jobb (hade lovat att jobba med honom på taket, eller i alla fall följa med dit...) tidigt. Vi kom dit och åkte sky lift upp. Taket var drygt 10 meter högt upp.Vi skulle tvätta taket så all gammal färg försvann, så han sedan kan färga om taket. Skit tråkigt. Det var inte direkt min grej så jag gick ned och la mig i bilen. Somnade såklart.

 Inatt somnade jag nämligen inte förrän runt 4 och skulle upp 6. Toppen. 

     Hursomhelst, under tiden jag sov så blev pappa klar med jobbet, men när han skulle ner så fastnade sky liften utan anledning så han skrek och visslade för att jag skulle hjälpa honom. Inget hände... Sov som sagt. Så en farbror kom ut och hjälpte honom. När han sen skulle starta bilen så funkade den inte. Jag hade sovit i en timma med radion och luftkonditioneringen på... Märks att det är fredag den 13e! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar