onsdag 2 juni 2010

Panik!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sovit, suttit vid datorn och solat i roxnäs. Jag ville bada men vågade inte för att det kom ett par killar och badade inte så långt bort ifrån oss som sa att det var iskallt. Plus att jag inte ville att dom skulle se min mage och mina lår när jag gick så istället la jag mig på mage och läste tidning. Efter det käka jag glass hehe..

Efter maten tror jag att jag ska ut och träna. Får snart panik över min kommande dubbelhaka! Får skylla på lathet och för många födelsedagar haha. Och har inte haft tid heller. Fy på mig!

Ni som är smala - hur i h-----e tar ni er till?! Jag har smala kompisar, men dom äter typ mer än mig och rör sig inte, så dom har bara tur. Även fast dom tycker motsatsen. Jag tänker inte kräkas efter maten - VERKLIGEN inte! Så är det nån som har tips på hur man kan gå ner ungefär... jag vet inte.. 10 kg eller så?

Skynda! Börjar få panik här asso xo..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar