tisdag 1 juni 2010

Heej sötisar! Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har helt enkelt inte känt för att blogga, men nu på håltimman kände jag ett behov av att blogga.

I fredags var jag på balstafestivalen. Jag har fortfarande inte fått tag på bilder men det kommer!
I lördags fyllde min faster år. Det var fest hos henne, ganska kul senare mot kvällen. Simon och ogge kom senare och träffade mig och Anneline. Vi gick runt lite till vi var tvungna att komma tillbaka för att Line skulle hem. Älsklingen och Ogge stannade kvar , men dom ville inte gå in på själva festen.. Och självklart skulle min kära kusin Jocke komma och "passa" oss haha. Vi kom ifrån honom sen i alla fall.. Pööh. Men sen kom istället min andra kusin, Viktor (han som uppträdde på torshälla ungdomfestival). Han hade med sig sin flickvän, Steffy.
När Simon och ogge gick hemmåt gick jag tillbaka till festen med Steffy och Viktor. Steffy och jag pratade om typ allt. Fick hennes nummer också men hon har tyvärr inte kompis på sin mobil så hon kan inte messa mig ;/. Hon var fett sjysst i alla fall!

Just det. Jag köpte en skit söt klänning i lördags! Tänkte kanske lägga ut lite bilder på den till skolavslutningen. I söndags shoppade jag också lite. Köpte söta s k jesus sandaler (kallar jag dom för haha), ett block och penna till mamma i lila, och ett blått block till mig. Vi käka på Ming Palace. Mumsigt!

Igår satt jag vid datorn och runt 20:30 gick jag och Jennifer ut på promenad, eller, vi sprang.. Efter det duschade jag och lade mig i sängen.

Hoppas ni orkade läsa haha puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar