söndag 12 september 2010

Så j*kla omoget!

Nu är det slut på allt skit snack! Jag tänker inte ta det här längre. Ni kan snacka om mig hur mycket ni vill, jag skiter fullständigt i det. Jag skiter fullständigt i er! Om en kille bestämmer sig för att kn*lla nån brud fast han redan har tjej så är han en player, och det gör honom till "mannen" av någon anledning, men om en brud ligger med honom fast han har tjej så är hon plötsligt hora och alla skiter i hur hon mår. Såna personer som sprider rykten om tjejen har inget liv. Ni är så f**king omogna!
Det är slut på det här nu! Vill ni säga nånting, så kom fram till mig och säg det istället för att bete er som små chickens och skriva det på sms eller msn. Inte coolt.


1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
    Du är ju de?
    Finner inga ord för dig Diana!
    Vem fan har du blivit?
    Du som tycker så synd om dig själv och skulle ta livet av dig som 7-åring.
    Gör nånting åt saken!!
    Ingen orkar höra ditt gnäll, bara du själv kan!
    B***h!

    You know how i'am ;))

    SvaraRadera