söndag 8 november 2009

Farsdag :*

Grattis på farsdag pappa!
Dagen började med att Eleonora väckte mig och sa att vi skulle ge pappa frukost på sängen. Jag var riktigt trött. Sen åt jag frukost och var morgon sur. Nina, Viktor och Pia har sovit hos oss så datan blev upptagen direkt -.- . Senare åkte vi till farfar och firade honom lite. Där fick vi ficka... Mums ;).
Nu sitter jag och har en lagom långtråkig söndag och hoppas på att Fadi ska svara på mitt sms. Han hör inte av sig det är oftast jag som får höra av mig till honom ;/.. Vet inte vad det är. Säkert för allt som min så kallade 'kompis' håller på med. Har inte berättat om det och tänker inte göra det heller eftersom hon antagligen kommer läsa min blogg.
Aja. En tråkig söndag blir det i alla fall.
Puss på er sötnosar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar