tisdag 10 november 2009

...

Imorgon har jag SO prov och jag har inte pluggat.... Orkade inte hehehe. Vet inte om jag orkar nu heller fast jag har massa tid över ^^ .

Håller på med en bok i skolan som heter Suicide Love. Den äger arslet av er ;), haha.
Den handlar om en tjej som heter Chloe som blir kär i en kille som heter Tim , vid första ögonkastet. Det är en typisk kärlekshistoria där Chloe blir pressad till att göra saker som hon egentligen inte vill men gör dom ändå, utan att ångra sig speciellt mycket.
Boken är på engelska så det är bäst för er att ni är bra på det om jag ska lägga in den på min blogg ;). P.S En del av er kan känna igen er i berättelsen.

- Önska mig lycka till :).

Jag hoppas det inte blir värre än det är, älskling.
- Du Vet Vem Du Är :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar