onsdag 19 augusti 2009

Hey Alla !

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp! Jennifer fyllde i måndags och sen har jag tränat hur många gånger som helst på att sjunga. Blev medlem på facebook. Det är bara att söka efter mig om du vill bli vän ;).

Jag gick in på en sida till Universal Music (där är b.l.a Martin Stenmark, Dead by April, Veronica Maggio mmm. med i skivbolaget!) och skickade mail till en som arbetar där om mig och Katarina och att vi är väldigt musik intresserade osv. Hon kontaktade oss samma dag och sa att vi skulle gå in på Demo och skicka in ansökan, så jag ska spela in när jag sjunger när jag har alla saker jag behöver och skicka in när jag och Katarina sjunger ;D. Hoppas att dom vill att vi spelar in!! :) SPÄNNANDE : )))!

Aja , det är sent, skolan börjar imorron och jag ska göra manikyr . Hejs ;)<3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar