tisdag 25 augusti 2009

Dagens Outfit!

Dagens Outfit!



Ja jag vet att jag är tjock... klaga inte, jag håller på att gå ner i vikt ;o...

Gammal tröja som jag hittade i garderoben antagligen från Lindex eller Gina...
... Med Viktoria Beckham byxor (stavning), köpta i Thailand....
... och snygg 'rockig' frilla...
... och snygg 'rockig' frilla...
... och så klart inte allt för mörkt smink!


Idag har jag sov morgon... igen ;). Ända till halv tio. Vi har nämligen ingen prest. Tror jag det var ;o.
Och i morgon blir det sovmorgon till halv tio elr tio.
Idag får man gå själv till skolan då :/. Katarina ville inte gå med mig för att hon lämnade sin syrra i skolan och valde att stanna kvar där. Så det blir att gå ensam ;(.

Jag berättar senare om skolan och så.

Hejs<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar