lördag 22 maj 2010

Grattis mamma!


Idag fyller mamma 34 år! Vi ka fira henne med tårta och sång senare :).
<-- Så ser min outfit ut idag.

Idag har jag varit ute i solen och pluggat matte i 1 ½ timma med Victoria. Min otur som vanligt är att min rygg är helt brun... förutom en fläck där jag har haft håret (!), just my luck liksom xo.
Tog Victorias nummer samtidigt så jag kunde höra av mig om jag skulle behöva hjälp med nått mer eller så :).

Sitter just nu och lyssnar på musik och skriver inlägg (så klart).

"Upp med hakan! ALLA tycker inte att du är en gammak stofil... för ALLA känner dig ju inte!!" Stod det i mammas födelsedagskort som hon fick av oss. Pluss blommor som hon inte heller blev ett dugg tacksam för..."Det var så lite mamma. Kul att du gillade blommorna..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar