tisdag 22 december 2009

Chacha!
Nu sitter jag och lyssnar på Christina Aguilera. Äntligen har jag fixat ljudet på datan så att man kan lyssna på musik igen!
Har inte fixat mig idag. Ibland måste man ju få ta det lite lugnt och gå som man vill i morgonrocken ;p.

Kollar runt lite efter nya templates. Alltså en ny layout. Det är inte alls lätt eftersom det måste passa in till vad sidan handlar om och temat måste kännas som mig. Om ni fattar?

Skulle åka och köpa julklappar men det blev aldrig så p.g.a andra planer :(. Det blir att schoppa dagen innan... Då köper väl halva sverige verkar det som?
Jag ska köpa till mamma och pappa, Jennifer och Eleonora, Simon, Amanda, Katarina, Lovisa.. Och jag har 600 spenn att handla för? Smidigt...

Puss och kram på er <3.
God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar