lördag 5 september 2009

*Suck*

Förlåt för den dåliga uppdateringen ! Jag har inte haft tid att uppdatera mig p.g.a skolan och kompisar.

Det är typiskt min otur.. Vi ska vara hästvakt i 3 dagar från Söndag till Onsdag. Det ska ju bli kul men igår mådde jag väldigt illa och kände mig yr! Jag snuvar och har ont i halsen då och då. Förhoppningsvis är det inte svininfluensan, utan bara vanlig förkylning. Flera i klassen är sjuka och över halva klassen sitter och snuvar på lektionerna. Jag hoppas jag blir bättre. Vill liksom rida på dom där hästarna ju ;o ....

Hästarna heter Blackie, Lillys, Donna och Alexis. Alexis är mamma till Lillys som är 3 år och inte in riden. Blackie och Lillys är mina favoriter ;). Donna är äldst och Lillys är yngst.
I alla fall så är dom fina travhästar.

Bye <3..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar